ΕΙΚΟΝΑ ΠΑΡΟΥ

ΕΙΚΟΝΑ ΠΑΡΟΥ

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Υποδιευθυντές ΕΠΑΛ



   Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255
www.olme.gr
Fax: 210 33 11 338
email: olme@otenet.gr                                                Aθήνα,  05/11/15
                                                                                    Α.Π.: 17                                 
                                                                                    ΠΡΟΣ:
                                                                                    τον Υπ. Παιδείας
                                                                                    κ. Φίλη Νικόλαο

Κύριε Υπουργέ,
Με την με αριθμό Φ8/169717/23-10-2015 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ επιχειρείται να ρυθμιστεί εκ νέου η σχέση αριθμού τμημάτων στα ΕΠΑΛ και ωραρίου Διευθυντών και αριθμού Υποδιευθυντών. Είναι γνωστό ότι τα ΕΠΑΛ, λόγω της ιδιαίτερης δομής και λειτουργίας τους καθώς και της έλλειψης γραμματέων και άλλης υποστηρικτικής δομής τα τελευταία χρόνια, είναι επιφορτισμένα με μεγάλο έργο διοίκησης και εποπτείας.
Ως εκ τούτου και με τα δεδομένα ότι :
 α) σωστά μεν ορίζονται ως τμήματα τάξης στα ΕΠΑΛ τα τμήματα Ειδικότητας Τομέων σε Β και Γ τάξεις και Ομάδων Προσανατολισμού στην Α τάξη,
 β) δεν λαμβάνεται υπόψη το πλαίσιο λειτουργίας των τμημάτων αυτών σε ό,τι αφορά τον αριθμό μαθητών για δημιουργία τμήματος σε κάθε τάξη χωριστά, σύμφωνα με τον ίδιο τον τελευταίο νόμο για τα ΕΠΑΛ,
γ) ειδικά φέτος έχουν σχηματισθεί πολλά ολιγομελή τμήματα και λόγω της επιστροφής στα σχολεία των πρώην Διαθεσίμων συναδέλφων,
ζητάμε:

  •           Ειδικά για φέτος να ληφθεί υπόψη για τον καθορισμό αριθμού Υποδιευθυντών στα ΕΠΑΛ και διδακτικού ωραρίου των Διευθυντών τους ο αριθμός όλων των τμημάτων τους ανεξαρτήτως αριθμού μαθητών. 
  •             Γενικότερα,  να ισχύσει το όριο των 15 μαθητών για την Α τάξη, 12 μαθητών για την Β τάξη και 10 μαθητών για την Γ τάξη, αλλά ταυτόχρονα να ανοίξει ένας διάλογος για την ρύθμιση αυτή, καθώς υπάρχουν κι άλλες ενδιαφέρουσες θέσεις συναδέλφων και φορέων πάνω σ΄ αυτό το θέμα, όπως για παράδειγμα ο καθορισμός των παραπάνω θεμάτων με βάση τον συνολικό αριθμό μαθητών στα σχολεία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου